woensdag 15 juli 2015

Voor herhaling vatbaar

Eerder maakte ik deze short en dat wordt zo veel gedragen, dat ik besloot wat extra shorts te maken.
Het patroon kom uit Knippie en is eenvoudig in elkaar te zetten. Door de plooien, losse passen en steekzakken, ziet het er daarentegen niet eenvoudig uit.

Het ene exemplaar maakte ik van een canvas van Kokka. Vrolijk en zomers geel.
Het andere van een lichtroze canvas.

In plaats van om te zomen, koos ik dit keer voor een afwerking met roze biaisband aan de pijpjes.

Achterkant

Voorkant

Voorkant

Achterkant

Klaar voor de vakantie!

A few weeks ago I made these shorts, my daughter loves it. So I decided to make another two. I used canvas fabric. The yellow one is a Kokka design. The pattern is from the Knippie magazine.


4 opmerkingen:

Juffrouw Kersjes zei

Ohh! Ik ben helemaal fan van de gele!

Gaƫtane zei

Super leuk!

Petiteboutdechou zei

Zo leuk. En dat gele is ook hier mijn favoriet

MaZella zei

wat tof!! Ik moet deze zeker pinnen!