maandag 1 september 2014

Tekstborden

Naast het naaien, houd ik mij bezig met het maken van tekstborden op bestelling.
Onderstaande borden zijn 40x60 cm, een kleinere variant van 30x40 cm is ook mogelijk.

Een teksthart met meerdere kleuren wilde ik al graag eens maken, echter nu pas kwam het ervan.
Dit bord krijgt een plekje op de babykamer.



De meeste mensen kiezen voor een teksthart, maar ook andere vormen zijn mogelijk. Zoals de hamer, voor mensen die een doe-het-zelf-winkel begonnen.


Klik hier voor meer informatie 

5 opmerkingen:

Angel Trendy Fashion zei

heel mooi hoor. aarschijnlijk met de cameo gemaakt?

Fenna Achternaam zei

Klopt!

All Set zei

Mag ik vragen hoe je zo'n leuke vorm met woorden maakt in Silhouette Studio? Of gebruik je daar eerst een ander programma voor? Ben flink aan het stoeien als beginneling met de Cameo, dus vandaar.... Alvast bedankt...

Fenna Achternaam zei

Alle woorden maak ik een ander lettertype en dan zet ik ze handmatig in de vorm die ik wil. Daar gebruik ik de gewone Studio voor. Een heel klusje maar je wordt er vanzelf handig in!

All Set zei

Duidelijk, dank je... Ik had al bij tagxedo.com gekeken, maar volgens mij zijn daar de vormen beperkt... Ik ga eens lekker stoeien met het programma.... Wellicht vind je nog eens resultaat op mijn blog hihihi... Dank je wel voor je snelle antwoord!