zondag 21 september 2014

Shopper in herfstsfeer

Dat ik graag tassen maak, mag ondertussen duidelijk zijn. Voor mijzelf maakte ik eerder een handtas en een werktas. Echter het ontbrak aan een grote multifunctionele shopper.
Zo liep ik op vakantie van en naar het zwembad met een plastic tas...dat zou mij niet meer gebeuren. De stof werd Nuts for Dinner van Michael Miller.
Het patroon is een verlengde Alice of een Paulien met paspelband uit Mijn Tas. Een kruising dus. Het paspelband maakt het net even specialer en de extra lengte kon ik goed gebruiken.
De hengsels zijn van tassenband.
In mijn enthousiasme vergat ik te verstevigen, daarom gebruikte ik gabardine als voering voor de nodige 'body'.



De tas werd voorzien van kamsnaps.


Welke verstopt zitten achter de tassenband.



2 opmerkingen:

Angel Trendy Fashion zei

nu ga jij waarschijnlijk met plezier gaan shoppen. En tof gedaan dat die kamsnaps achter de tassenband verstopt zit

spoetniksels zei

wij waren blijkbaar van zelfde gedacht met een omkeerbare alice :)