maandag 7 juli 2014

Wiske II bouwt een fort

Of Wiske houdt van forten bouwen, dat weet ik niet.
Wel is Wiske II uit het boek van Mijn Tas van haar en haar zeer geschikt om een "bouw een fort"-kit te maken.

Dit plan stond al even op mijn lijstje, kinderfeestjes zijn hier ideaal voor. Echter twee feestjes gingen voorbij (sorry Björn en Robin) voordat de tijd werd gevonden om dit project te laten slagen.



Tim werd de gelukkige, voor hem maakte ik een hele stevige Wiske II. Buitenkant van rood en grijs (onderkant) gabardine, zijkantjes met een bekende Petit Pan en voor de voering werd canvas gebruikt. Deze tas kan tegen een stootje.

De tas werd gevuld met lakens, waslijn, kortere touwtjes, knijpers, magneten (van zijn verlanglijstje) en stickers. Zijn naam leent zich prima voor stickers, die ik op de Cameo maakte.
Ook het label werd met de Cameo nagemaakt.







7 opmerkingen:

elisanna zei

Prachtig!!!

Inge zei

Deze is mooi zeg!

Lieve zei

Wat een zalig cadeau, tot in de puntjes uitgewerkt! Er zal er eentje dol gelukkig zijn!

janusje zei

Schitterend gemaakt en een zalig cadeau!

Piepow zei

Zo'n tof cadeau!

Mumendemiekes zei

dat is echt een mooieke ! kende je blog niet maar volg nu ;-)

Fenna Achternaam zei

Dank voor de complimenten, ik *bloos* Mumendemiekes, u heeft het boek ook ontdekt zag ik. Nu nog voor ons eigen kroost aan de slag