maandag 14 juli 2014

Auto-meeneem-tasje

En het is weer zo ver, wederom een uitnodiging voor een kinderfeestje.
Dit keer voor een kindje dat ik niet goed ken, een jongetje uit de kleuterklas van jongste zoon.
Eerst bedacht ik om de autospeelmat te maken, echter ik koos voor een ander project: de autotas.
De tutorial daarvoor vond ik bij haar.
Het is een eenvoudig project met snel en handig resultaat. Acht autootjes kunnen er worden meegenomen om elders mee te spelen. 
De naam van de jarige werd los op een sleutelhanger gezet, zodat het tasje nog kan worden doorgegeven aan het jongere broertje van de jarige.

Ik gebruikte een rode gabardine en een stofje van Soft Cactus. Helaas liep de print niet recht en was het kiezen of delen. De buitenkant verstevigde ik met H640 en de binnenflap werd ook verstevigd met een dunne Vlieseline.
Als sluiting gebruikte ik kamsnaps.





5 opmerkingen:

100% Elke zei

Oh, leuk!
Ik maakte al een autospeelmat, maar dit is ook een fijn idee!

Fenna Achternaam zei

Ja die staat ook op mijn lijstje, alleen de ideale stof daarvoor ontbrak

ikmaakhetzelfnu zei

Mooi gemaakt,dat jongetje zal wel content zijn!

Unknown zei

het is een zeer mooi tasje geworden

groetjes
SaSiBeau

Anoniem zei

mijn blogje is een beetje veranderd, dus nu moet je naar http://sasibeau.wordpress.com/2014/08/12/tutorial-bag-for-cars/ gaan om het te kunnen maken