zondag 1 juni 2014

Soft Cactus going baby style

Mijn schoonouders zijn vaste klanten aan het worden als het op kraamkadootjes van mijn hand aan komt.

Beide hadden nu een collega die een (klein)kind had gekregen, dus ik kon aan de slag.

Aangezien de levertijd twee dagen was, koos ik voor één naaimachine-project en één Cameo-project.

Het vestje is patroon Ingeduffeld uit het boek Zo Geknipt.
De stof is van Soft Cactus: Granny's Tiles uit de serie Wicky Blue Red
Deze katoen is heerlijk zacht en perfect voor baby's. De voering is nicky velours.

Het speenkoord en labeldoekje zijn uit de losse pols.


mijn logo zit op een bijzondere plek, er zat een streep in de stof die ik te laat zag....




4 opmerkingen:

Steek - eltje zei

Wat een leuke cadeautjes zeg!!! Super lief!

Angel Trendy Fashion zei

Wauw heel leuk zo met hun namen erop.Prachtige kadootjes

JoChapeau zei

Supergeslaagd ! Ik ben fan !

ikmaakhetzelfnu zei

Toffe spulletjes zeg!