maandag 9 september 2013

Give away voor volgers!

Zoals gebruikelijk in crea-bloggenland worden er regelmatig give aways georganiseerd om volgers tevreden te houden of volgers te vergaren.
Mijn missie is de laatste.
Daarom een give away onder volgers!

Bovendien een extra kans wanneer jij mijn give away noemt op jouw blog.
Laat dat weten in een opmerkingen hieronder.






De prijs: twee ritstasjes, de ene komt uit Zo Geknipt, de ander is een door mijzelf verkleinde versie van Elisanna's clutches.

Uiteraard zijn de tasjes niet leeg, maar gevuld met dat wat elke naaister leuk vindt.

Trekking 23 september!

Doet u mee?
Volg mij dan via Bloglovin' of Google.


8 opmerkingen:

Lieve zei

Ziet er leuk uit en ik ben vooral nieuwsgierig naar de inhoud. Dus bij deze doe ik graag mee!

Melissa zei

Ik doe mee :)

Cathy zei

Net je blog ontdekt ,je maakt toffe spullen!!
ben je gaan volgen via bloglovin ,een eigen blog heb ik niet !
Heel toffe tasjes ,ik waag graag een kansje !
grtjes

Juffra Toertjes zei

Lieve vertelde me van een nieuwe blogster die graag wat meer volgers wilde hebben.
En omdat ik weet hoe fijn het is telkens er een ' nieuwe' bij komt.......voilĂ !
:)

With love - by Eva zei

Ik wel wel meedoen ;-)

Fynn zei

Leuke blog en mooie spulletjes! Die volgers zullen wel gauw komen als je zo verder doet! Ik word er alvast graag eentje!

100% Elke zei

Via via hier terecht gekomen. Wat een mooie dingen maak je!
Ik doe ook graag mee voor de give-away! ;-)

Ladybug & Co zei

Ik doe graag mee en heel nieuwsgierig naar de inhoud ;)