zaterdag 21 september 2013

Give Away: laatste inkopen, laatste dagen

Er kwamen al wel nieuwe volgers bij op mijn blog.
Allemaal te danken aan de aankomende Give Away.

Zojuist deed ik de laatste inkopen. Want zoals gezegd zijn niet alleen deze mooie tasjes te winnen, maar ook de inhoud.

Wanneer ik zeg Petit Pan, knip-portefeuille en clutch, heb je alvast enig idee van de inhoud van de tasjes.
Dus kom VOLGEN voor een winkans en deel op jouw eigen blog voor een extra winkans (laat mij dat dan even weten).

Maandagavond 23 september om 22 uur volgt de trekking. Spannend!

2 opmerkingen:

With love - by Eva zei

<3 Petit Pan! Ik doe mee! Ik doe mee!

Anoniem zei

Fenna, wat leuk, je hebt een blog! Dat je mooie dingen maakt, wist ik al, maar dat je het ook deelt.....
Ik ga je 'volgen' hoor en jaaaa ik doe mee! :-) Kristel